Сортувати статті за: датою | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою
Інформація до новини
  • Переглядів: 5966
  • Автор: kotyuck
  • Дата: 8-12-2013, 03:25
8-12-2013, 03:25

Легендарний "Пошук" повертається

Категорія: Промисловість, Технології, IT

Легендарний "Пошук" повертається

Найближчим часом на Державному науково-виробничому підприємстві "Електронмаш" може відновитися серійне виробництво українських персональних комп'ютерів. Йдеться не про оригінальну розробку, а не про складання з готових комплектуючих - а востаннє розроблені в Україні комп'ютери випускалися в далекому 1993-му році.

Це і були знамениті "Пошуки", якими була оснащена більшість комп'ютерних класів, лабораторій, робочих місць інженерів на початку 1990-х років. Серійно виготовлялися моделі Пошук-1, Пошук-2 та Пошук-3; моделі 4, 5 та 6 залишилися на рівні дослідних зразків.

Новий Пошук-7 містить ряд новітніх технологій, які дозволяють сподіватися на серйозний ринковий успіх цього комп'ютера.
Інформація до новини
  • Переглядів: 1614
  • Автор: taniaholubenko
  • Дата: 16-04-2013, 00:56
16-04-2013, 00:56

Український школяр перетворює будь-яку поверхню на сенсорну

Категорія: IT

Український школяр перетворює будь-яку поверхню на сенсорну


Андрій Коноваленко, 16-річний учень Стахановської гімназії, що на Луганщині, вразив команду Microsoft. Він вигадав технологію Camtouch, яка може перетворити будь-яку поверхню в інтерактивну. Школяр отримав перемогу в національному відборі. А зараз він готується представляти нашу країну у фіналі всесвітнього конкурсу Microsoft Imagine Cup для програмістів.

Мітки до статті: Андрій Коноваленко, Стаханов, Microsoft Imagine Cup

Інформація до новини
28-03-2013, 20:08

Історія вітчизняного комп'ютеробудування

Категорія: IT

Штучний інтелект. Не так давно письменники-фантасти описували машини, що здатні мислити та виконувати операції як людина. І їм, звісно, ніхто не вірив.
Термінатор здавася чистою фантазією, що не має нічого спільного з майбутнім.
Не пройшло і 30 років, як в Японії влаштовують футбольні турніри між роботами, роботи-доглядачі приносять чай стареньким господарям, а роботи-собаки псують токійські газони.

Прорив в розвитку інформаційних технологій відбувся в минулому столітті. І за кордоном - і у нас. Мір-1, Мір-2, Мір-3 - перші в Радянському союзі машини, які можна було назвати обчислювальними.

Про історію вітчизняного комп'ютеробудування - у новій програмі "Як це?" спільно із "Зроблено в Україні"


Жаркова Олександра
Інформація до новини
  • Переглядів: 1582
  • Автор: ole_ni
  • Дата: 25-12-2012, 01:41
25-12-2012, 01:41

InZero Systems – пристрій, що врятує ваш комп’ютер

Категорія: IT

Чи не кожен Інтернет користувач ставить собі - або Гуглу - питання: «Як захистити свій комп’ютер від вірусів і атак?». Навіть найновіші антивірусні програми не гарантують захист на 100%. Навіть ті ж самі хакери не є повністю захищеними. І якщо навіть Google стала жертвою інтернет-хакерів, то з’являється актуальна проблема:
«Що ж робити?»

InZero Systems – пристрій, що врятує ваш комп’ютер

Мітки до статті: ІТбезпека

Інформація до новини
  • Переглядів: 1532
  • Автор: dimachalyy
  • Дата: 15-11-2012, 12:52
15-11-2012, 12:52

Український суперкомп'ютер "СКІТ"

Категорія: IT

Винаходи українських науковців сьогодні задіяні у багатьох галузях науки у всьому світі, зокрема ними користуються НАСА, Європейське космічне агентство. Навіть в адронному колайдері є часточка української душі - суперкомп'ютер СКІТ.

Український суперкомп'ютер "СКІТ"


СКІТ - це найпотужніший комп'ютер в Україні. Він був розроблений ще у 2002 році фахівцями Інституту кібернетики НАН України. Суперкомп’ютер СКІТ використовується всюди, де є необхідність у надскладних обчисленнях. Цей комплекс, якщо бути точним, обслуговує понад 40 груп користувачів, які розв’язують задачі, пов’язані з адронним колайдером, ризиками техногенного втручання, з математичним моделюванням стану різних секторів економіки держави, ефективним використанням енергетичних ресурсів та підвищення енергетичної безпеки, захисту інформації у комп’ютерно-телекомунікаційних системах, обороноздатності держави.

Ще два роки тому Анатолій Якуба, головний конструктор комплексу "СКІТ" казав, що "ми мали б мати до гігабіта в секунду ... Якщо ми досягнемо цих швидкостей, а зараз вони в 50-100 разів менші, то і якість нашої участі в роботах по колайдеру - вона буде набагато вищою". А в квітні цього року читаємо статтю, де Іван Васильович Сергієнко, директор інституту й академік, говорить, що навіть після ряду вдосконалень СКІТ-3 завантажений під саму зав’язку і, якщо ми не хочемо безнадійно відставати від інших країн, навіть у межах СНД, про це слід подбати (перш за все - фінансово). І дійсно заявлена потужність СКІТ-3 у світовий рейтинг ТОП-500 потрапити не дозволяє. Проте У тій же статті Іван Васильович нашолошує: якщо все буде зроблено й СКІТ-3 перетвориться на СКІТ-4, Інститут кібернетики НАНУ зможе вийти на 40-55 місце в TОП-500 у світі та 2-3 місце в TОП-50 у СНД. Вчені, додає академік Сергієнко, вже попереджали: щоб країна й далі могла конкурувати у цій царині з іншими, СКІТ у черговий раз треба модернізувати.

І прогрес пішов! 15 жовтня 2012 року на конференції HPC-UA 2012 було анонсовано, що в Інституті кібернетики імені В.М. Глушкова НАН України супекомп'ютерний комплекс СКІТ було розширено новим GPU-кластером СКІТ-4. Він удвічі потужніший за СКІТ-3, при цьому менший за розмірами та має значно менше енергоспоживання — 15 кВт проти 60 кВт для СКІТ-3.
В цілому кластер має наступні характеристики продуктивності:
пікова продуктивність - 25,6 ТФлопс;
реальна продуктивність - 10 ТФлопс.
Для порівняння: продуктивність СКІТ-3 - 7,5 ТФлопс, а продуктивність лідера рейтингу топ 500, суперкомп'ютера з США Titan - 20 петафлопс (листопад 2012 р.), тобто в сотні разів вища.

Український суперкомп'ютер "СКІТ"

Український суперкомп'ютер "СКІТ"


Говорити про конкуренцію з лідерами світового рейтингу ще, звісно, рано. Проте найважливіше - це рух уперед. І це завдання потроху виконується.

За матеріалами:
http://pedpresa.com/
http://supercomputer.com.ua/

Підготував Чалий Дмитро
Інформація до новини
14-11-2012, 13:40

Easy shopping

Категорія: IT

Українська компанія розробила віртуальну примірочну Nice Fitting Room, яка дозволяє подивитись, як на тобі сидить одяг с того чи іншого магазину, навіть не виходячи з дому.

Easy shopping

Мітки до статті: Nice Fitting Room, віртуальна реальність, інтерактивність, віртуальна примірка

Інформація до новини
14-11-2012, 12:30

Голос для німих

Категорія: IT

Студенти с Донецьку створили пристрій, який дозволяє людям з вадами слуху і голосу звертатися до оточуючих звичайною мовою. Їх розробка під назвою EnableTalk увійшла до рейтингу найкращих винаходів 2012 року за версією журналу Time.
Голос для німих

Мітки до статті: EnableTalk, Microsoft, технології для людей з обмеженими можливостями

Інформація до новини
31-10-2012, 13:20

Онлайн-магазин без Інтернету

Категорія: IT

На Чернігівщині з’явився інтернет-магазин, що дозволяє клієнтам здійснювати покупки через спеціальні термінали, встановлені в громадських закладах. Таким чином літні люди, які не мають доступу до Мережі, можуть купувати побутову техніку онлайн.

Онлайн-магазин без Інтернету

Мітки до статті: інтернет-магазин, термінал, Чернігів

Інформація до новини
  • Переглядів: 1267
  • Автор: Moderator
  • Дата: 23-10-2012, 10:39
23-10-2012, 10:39

Погратися зі своєю собакою через Facebook

Категорія: IT

Киянин створив робота, який дозволяє розважати домашнього улюбленця за відсутності хазяїна. Конструкція проста: лазерна указка на дистанційному керуванні і прикріплена до неї камера, яка транслює в Інтернет зображення тварини. Через facebook побачити вашого питомця може будь-хто. Проект називається Petcube.

Погратися зі своєю собакою через Facebook

Мітки до статті: IT, робот, Petcube

Інформація до новини
  • Переглядів: 1274
  • Автор: Moderator
  • Дата: 15-10-2012, 00:56
15-10-2012, 00:56

Впізнаю кожного!

Категорія: IT

Українська компанія Viewdle винайшла технологію, яка віднаходить та розпізнає обличчя людей на фотографіях та відео. З її допомогою можна автоматично позначити на світлині своїх друзів з соцмереж, дізнатися, кого ти знімаєш просто в момент фотографування і навіть обрати, за якого персонажа грати у відеогрі на основі фізіономічної близькості.
Впізнаю кожного!
Назад Вперед
^