Інтернет-ЗМІ » Харчова промисловість » Приклад для справи: як створити виробництво молочних еко-продуктів
Інформація до новини
  • Переглядів: 95
  • Автор: Moderator
  • Дата: 16-06-2015, 16:12
 (голосів: 0)
16-06-2015, 16:12

Приклад для справи: як створити виробництво молочних еко-продуктів

Категорія: Харчова промисловість

Хтось вирощує овочі та фрукти без нітратів, а хтось виробляє екологічно чисті продукти. Черговий учасник проекту The Venture - компанія Motherfarm.
Приклад для справи: як створити виробництво молочних еко-продуктів

Зазвичай найбільш чисті продукти харчування - це поки що результат праць початківців фермерів і ентузіастів. Принаймні в Україні. І дуже важливо, що у таких виробників з'являється свій споживач, який хоче отримувати корисне і натуральне. Покупці готові переплачувати за так звані «еко-продукти». Головне, щоб була впевненість в якості, безпеці для здоров'я і щоб «смак, як у дитинстві».
«Ідея зайнятися виробництвом молочної продукції прийшла мені в 2006 році, коли почали підростати діти. Моя сім'я - вегетаріанці, тому потреба в якісній і натуральній «молочку» стояла особливо гостро. Тим більше для дітей, адже на продукти з магазину особливої ​​надії немає. Тому прийшла ідея завести пару власних корів», - розповідає про зародження свого підприємства Motherfarm Олексій Євстратько.
Приклад для справи: як створити виробництво молочних еко-продуктів

Спочатку корова була одна, потім їх стало три. У підсумку молоко власного виробництва стали пити не тільки члени родини, але друзі та близькі. І досить довгий час підсобне господарство було лише джерелом свіжих продуктів. «Проте три роки тому моїй дружині Анжеліці прийшла ідея поставити виробництво молока, сиру та сметани на потік і спробувати зробити це бізнесом», - так описує Олексій Євстратько перші кроки «Маминої ферми».
Приклад для справи: як створити виробництво молочних еко-продуктів

Motherfarm стоїть «на плечах» кількох людей. Компанію допомагають розвивати дружина Олексія - Анжеліка Євстратько, а також Вероніка Порфіенко, Сергій Баштовий, Максим Поляков. На виробництві задіяно шість фахівців, частина з яких займаються доглядом за тваринами.
Motherfarm має жорсткі стандарти виробництва, основа яких - натуральність всієї продукції та її висока екологічність. Крім того, зрозуміло, максимальна чистота. «Під час виробництва ніхто нічого не пробує, що дозволяє домогтися стерильності. А молоко щодня тестують і перевіряють на наявність шкідливих організмів », - перераховує свої ноу-хау Олексій Євстратько.
Крім того, до всіх корів, які служать джерелом молока, в компанії відносяться на диво непрагматично, тобто гранично гуманно. Ні про які бойні не може йти й мови. У фермерів, які не в змозі утримувати тварину, підприємство його просто викуповує. Для цього Олексій Євстратько створив разом з кількома ініціативними партнерами фонд charitymother.org.
У планах підприємця - розширювати свій бізнес, а значить нарощувати команду. Більше того, Олексій Євстратько з партнерами налагоджує взаємини з вузами, які готують фахівців у сфері сільського господарства. Він має намір брати перспективних випускників на стажування, а тим, кому доведеться працювати далеко від дому, Олексій готовий надавати житло.
Незважаючи на не самий звичний поки що для України «еко-формат» і відсутність жорсткого суперництва, Motherfarm поводиться так, ніби компанію оточують злі конкуренти. Весь час іде розвиток асортименту та експериментальні розробки. «Якщо раніше у нас в продажу не було сиру типу « Рікотта» (традиційний італійський продукт із сироватки, що залишається після приготування моцарели - ред.), То тепер він з'явився. Взагалі, ми робимо пробні партії товару (так було з чорничним десертом), щоб зрозуміти, чи подобається він споживачеві. І вже після цього пускаємо новинки в масове виробництво», - розповідає Олексій Євстратько.
Ще в 2012 році у Motherfarm з'явився повноцінний інтернет-магазин. Але це не звичайна віртуальна «торговельна точка». По-перше, сайт виконує «вітринну» функцію, де потенційний покупець може ознайомитися з продукцією і після цього вирішити, замовляти доставку додому або в офіс або відправитися в одну з роздрібних точок. По-друге, motherfarm.com.ua - це інформаційний ресурс, де споживач може ознайомитися з технологією виробництва, а також з документами та сертифікатами, яким відповідає продукція.

Анастасія Черняк

Джерела матеріалу:
http://motherfarm.com.ua/ferma-mother
http://shutterstock.com
http://organic.org.ua/organicheskie-produkty/66-gde-v-ukraine-dostat-organicheskie-produkty/
http://dndz.prom.ua/Ekoprodukty.html
http://tsn.ua/ukrayina/ukraincev-predosteregli-ot-mody-na-eko-produkty.html
http://tsn.ua/varta/ekologicheski-chistye-produkty-v-ukraine-kupit-nevozmozhno.html
Джерела фотографій:
http://100news.biz/uploads/posts/2015-01/142209295611ha66.jpeg
http://motherfarm.com.ua/sites/default/files/images/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F%20%D0%BF%D0%B0%D0%BF%D0%BA%D0%B0/DSC03023.JPG
http://sevsovet.com.ua/wp-content/uploads/2014/11/img_chiba25.jpg
Шановний відвідувачу! Ви увійшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми радимо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Додавання коментаря

Ім'я:*
E-Mail:
Коментарій:
Введіть код: *
^